Bezorgklacht melden

We doen elke week ons best om De Kop overal te bezorgen. Maar dat gaat niet altijd goed. 

Het is vervelend als je de krant niet hebt gekregen. 


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kun je hier melden. 

Via onderstaand formulier kun je snel en eenvoudig de klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. 

Je klacht komt rechtstreeks bij ons verspreidingsbureau binnen. Daar wordt de klacht geregistreerd. 

De medewerker van het verspreidingsbureau probeert de klacht zo snel mogelijk op te lossen.


We kunnen niet op elke melding reageren. Maar we nemen regelmatig steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd. 

Wil je daaraan meedoen? Vul dan je telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.


Het kan zijn dat je klacht niet meteen is opgelost. Maar we vragen toch om de bezorgklacht altijd te melden.


Je mag je telefoonnummer bij de klacht te vermelden, maar dat hoeft niet. 

Door vermelding van het telefoonnummer kunnen wij later bellen om te vragen hoe het met de bezorging gegaan is. 

Je telefoonnummer wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt.


De krant kan ook worden opgehaald bij onze afgiftepunten, deze vind je HIER.

De krant ook graag digitaal lezen? Klik dan HIER.

Wil je zelf bezorger worden? Klik dan HIER.


Voor onderstaande wijk zijn we per direct op zoek naar een bezorger:

Nijensleek

De Basse.

Frederiksoord.

Steenwijk: Wijk de Parkstraat.

Voor meer informatie kun je bellen met Bianca Schutte, 038-3331027 of bezorging@brugmedia.nl

(update 23-5-2022)