Bezorgmelding

We doen elke week ons best om De Kop overal te bezorgen. Maar dat gaat niet altijd goed.
Het is vervelend als je de krant niet hebt gekregen. 

Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kun je hier melden. Via onderstaand formulier kun je snel en eenvoudig de klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is.
Je klacht komt rechtstreeks bij ons verspreidingsbureau binnen. Daar wordt de klacht geregistreerd. De medewerker van het verspreidingsbureau probeert de klacht zo snel mogelijk op te lossen.

We kunnen niet op elke melding reageren. Maar we nemen regelmatig steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd. Wil je daaraan meedoen? Vul dan je telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.

Het kan zijn dat je klacht niet meteen is opgelost. Maar we vragen toch om de bezorgklacht altijd te melden.

Je mag je telefoonnummer bij de klacht te vermelden, maar dat hoeft niet. Door vermelding van het telefoonnummer kunnen wij later bellen om te vragen hoe het met de bezorging gegaan is. Je telefoonnummer wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt.

De krant kan ook worden opgehaald bij onze afgiftepunten, deze vind je HIER.

De krant ook graag digitaal lezen? Klik dan HIER.

Daarnaast ben je met de BrugMedia Nieuwsapp met één simpele duimbeweging helemaal op de hoogte van het laatste lokale nieuws, van politieke ontwikkelingen tot sportuitslagen en van gemeentenieuws tot culturele evenementen. De app is HIER te downloaden 

Wil je zelf bezorger worden? Klik dan HIER.

We zijn doorlopend op zoek naar nieuwe bezorgers


Je kunt Bianca Schutte bellen op 038-3370056 of appen met nummer 06-54654747 of mailen naar bezorging@brugmedia.nl..

  •