Vlnr: Tonnie Mosterman, Be Groen
en Ulbe Koopman
Vlnr: Tonnie Mosterman, Be Groen en Ulbe Koopman Foto: Aangeleverd

Oldemarkters doen mee aan NK Biljart

Sport

NIEUWEGEIN - Het driebanden biljartteam van Het Centrum uit Oldemarkt heeft dinsdag 5 juli voor de eerste keer in de clubhistorie mogen deelnemen aan de landelijke finale driebanden voor recreantenteams in Nieuwegein. 

Er werd in vier poules met elk vier teams gespeeld. Centrum won de eerste finalewedstrijd, maar verloor de beide volgende wedstrijden, zodat het team uitgespeeld was.Toch was het een hele belevenis om voor de eerste maal dit evenement mee te mogen maken in Nieuwegein. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.