
Trainer Gerjan van der Hoogen verlengt bij SV Steenwijkerwold
SportSTEENWIJKERWOLD - SV Steenwijkerwold en trainer Gerjan van der Hoogen zijn overeengekomen om de samenwerking met nog een jaar te verlengen. Dat meldt de voetbalclub vandaag op haar website.
Van der Hoogen is nu bezig aan zijn zesde seizoen bij de Roodwitten. Het team speelt in de tweede klasse nadat het onder zijn leiding twee maal is gepromoveerd.
“De gesprekken liepen vrij soepel,” zegt Van der Hoogen op de site. “Ik ben ook blij met deze verlenging, want Steenwijkerwold is echt een fijne vereniging. De selectie deugt aan alle kanten en de samenwerking met het tweede elftal is perfect. Bovendien denkt het bestuur positief met ons mee en ook de TC (technische commissie) functioneert prima.”































