
Biljart: twee keer winst en één keer verlies voor ‘t Centrum Kok Isoleren
SportOLDEMARKT - Biljartvereniging ‘t Centrum Kok Isoleren uit Oldemarkt heeft twee wedstrijden gewonnen en één verloren.
Roy Regeling heeft in de wedstrijd van ‘t Centrum Kok Isoleren tegen HBC 3 een geweldige partij op het groene laken gelegd. Hij speelde 70 te maken caramboles in maar 10 beurten bij elkaar, tegen David Dissel van HBC, die maar 32 caramboles meekreeg.
Anna Marie Gerritsen won haar spannende partij tegen Jannie Leffers-Hagewoud in 27 beurten. Tonnie Mosterman die de verhinderde Ed Bronner verving, verloor zijn partij tegen Nico Visser, evenals Mariet Scholte. Einduitslag was 42-38 voor het Oldemarktse libreteam.
Driebanden
Het driebandenteam won van Steenwijk 31 met 29-24. Alleen Tonnie Mosterman won zijn partij tegen Pouwels. Ulbe Koopman en Gerrit Pit verloren hun partij, waarbij Pit de volle 60 beurten moest maken.
Eerste team
Het eerste team speelde een kansloze wedstrijd tegen DOS in Hattem. Bert Groen, Fred Gerritsen en Trijntje Mosterman hadden hun vizier niet op scherp staan. Alleen Jan Brouwer wist te winnen. Uitslag 44-31 voor DOS Hattem.
Komende week speelt het driebandenteam in Emmeloord tegen De Ghasellen en het eerste libreteam thuis tegen het Zwolse ZBC. het tweede team moet naar Zuidwolde om tegen De Boerhoorn te spelen































