De auto is totaal vernield
De auto is totaal vernield Foto: PNN

Automobilist knalt tegen boom bij Oldemarkt

112

OLDEMARKT – Dinsdagavond 27 december moesten de hulpdiensten uitrukken naar de Ossenzijlerweg bij Oldemarkt voor een ongeval met letsel.

Ter plaatse bleek tussen Oldemarkt en Ossenzijl een auto op een boom gebotst te zijn. De bestuurder is zelfstandig uit zijn voertuig gekomen. De weg ligt vol met brokstukken. De motor is aan de andere zijde van de weg in de sloot beland.

De bestuurder is lichtgewond geraakt en ter controle met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De weg zal nog enige tijd afgesloten blijven.

De boom waartegen de bestuurder is gebotst
De weg ligt bezaaid met brokstukken
De motor belandt in deze sloot
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Auto botst op geparkeerde wagen aan Veneweg in Wanneperveen 112 7 uur geleden
Afbeelding
Drie fotografen, één kerk: zomerexpositie ‘Sfeer, Mens en Vorm verbeeld’ in Kleine Kerk Steenwijk Algemeen 8 uur geleden
Afbeelding
Auto vliegt opnieuw in brand bij bergingsbedrijf 112 10 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.

Zakelijk nieuws lokaal

Zakelijk nieuws landelijk