The Heroes
The Heroes Foto: André Meijer

The Heroes en Rebel Rose in De Buze

Cultuur

STEENWIJK - Punk is nog lang niet dood! The Heroes bewezen dat zaterdagavond met een onvervalste portie oerpunk. 

De band, die in 1972 zijn oorsprong had, stond als een paar jonge strijders op het podium van De Buze. En met trots: de Buze stond immers in de jaren 70 aan de bakermat van de punkbeweging in Nederland. De punkers uit Zwolle zijn een jaartje ouder geworden, de energie spatte er desalniettemin vanaf. The Heroes, na de switch naar Nederlandstalig veranderd in De Heroes bracht vorig jaar bracht de band rond de broers Barendsen het album Het Gebeurde In Het Oosten uit.

Rebel Rock

Het voorprogramma werd verzorgd door de immens populaire Rebel Rose uit de regio. De rebelse meiden speelden afgelopen zomer als invallers zomaar ineens voor een duizendtal koppig publiek op het Woodstock Festival en sindsdien is de band alleen maar vooruit gegaan. Lekkere nummerkeuze, van Joan Jett tot The Ramones en zelfs Nirvana kwam voorbij. Punk is nog lang niet dood!

Op zaterdag 5 november staat de garagerock van Magnetic Spacemen op het poppodium. De voorverkoop is inmiddels gestart.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Optrommelactie: Gezellige bingoavond brengt bewoners van Steenwijk West samen Steenwijk 16 uur geleden
ons bekende spandoek
Botterevenement in Kampen Algemeen 21 uur geleden
Afbeelding
Aanstaande zondag 28 juni boeken- en platenmarkt in Steenwijk Winkels open tijdens koopzondag Steenwijk 21 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.