Afbeelding
Foto: Pixabay

Ledenvergadering IJsclub IJsvermaak gaat niet door

Sport

OLDEMARKT - De ledenvergadering van IJsclub IJsvermaak uit Oldemarkt, die voor donderdag 18 november, op het programma staat, gaat niet door. 

Op de jaarlijkse avond waren de leden uitgenodigd om te kijken hoe de vereniging er voor staat. Daarnaast stond er een presentatie van Erik Hulzebosch op de agenda. “Helaas kan met de verscherpte maatregelen deze avond niet doorgaan. Wij hopen de vergadering alsnog op korte termijn te kunnen houden,“ zo geeft het bestuur van de IJsclub aan. 

De IJsclub heeft ook nog goed nieuws. Aanstaande zaterdag 20 november gaat de ijsbaan onder water. 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.